Academia de Studii Economice Bucuresti

Amfiteatru Economic
AN ECONOMIC AND BUSINESS RESEARCH PERIODICAL
Facultatea de Business si Turism

Arhiva

Amfiteatru Economic Volum: 16, nr. 35/2014

Coperta revista nr.35

ISSN  1582 - 9146

Editura: A.S.E.

Descarcă întreaga revistă: full text (10667 KB)

Documentele sunt în format .PDF şi pot fi vizualizate cu Adobe Reader.

Pagina 1 - 1
Amfiteatru Economic
Autor:
Articol(169KB)
DOI:
Pagina 2 - 2
Redactie
Autor:
Articol(99KB)
DOI:
Pagina 3 - 5
Cuprins
Autor:
Articol(147KB)
DOI:
Pagina 6 - 9
Responsabilitatea organizaţiilor faţă de consumatori
Autor: Vasile Dinu
Articol(235KB)
DOI:
Pagina 10 - 11
Responsabilitatea organizaţiilor faţă de consumatori
Autor:
Articol(140KB)
DOI:
Pagina 12 - 12
Impactul responsabilităţii sociale a corporaţiilor asupra consumatorilor de medicamente eliberate fără reţetă
Autor: Vasja Roblek şi Andrej Bertoncelj
Abstract(192KB)
DOI:
Pagina 13 - 28
Responsabilitatea etică a companiilor de neuromarketing în valorificarea cercetărilor de piaţă – o abordare exploratorie la nivel global
Autor: Nicolae Al. Pop, Dan-Cristian Dabija şi Ana Maria Iorga
Abstract(297KB)Articol(372KB)
DOI:
Pagina 29 - 46
Practici privind formele de comunicare cu consumatorii ale unei companii multinaţionale la nivel global şi local
Autor: Mădălina Dumitru, Nadia Albu, Valentin Florentin Dumitru si Cătălin Nicolae Albu
Abstract(287KB)Articol(354KB)
DOI:
Pagina 47 - 62
Efectele produselor defecte sau potenţial dăunătoare asupra reputaţiei mărcii şi responsabilităţii sociale
Autor: Claudiu-Cătălin Munteanu, Dorian-Laurenţiu Florea şi Andreea Pagalea
Abstract(339KB)Articol(324KB)
DOI:
Pagina 63 - 68
Responsabilitatea socială a detailiştilor percepută de studenţii unei facultăţi de comerţ – o abordare calitativă
Autor: Gabriela Ţigu, Claudia-Elena Ţuclea, Diana-Maria Vrânceanu şi Dragoş-Constantin Vasile
Abstract(266KB)Articol(323KB)
DOI:
Pagina 69 - 98
Gradul de satisfacţie al consumatorilor de servicii educaţionale. Impact şi consecinţe în responsabilitatea unei facultăţi economice
Autor: Gheorghe Săvoiu, Consuela Necşulescu, Marian Ţaicu, Luminiţa Şerbănescu şi Emil Crişan
Abstract(455KB)Articol(455KB)
DOI:
Pagina 99 - 114
Responsabilitatea organizaţiilor din domeniul telemedicinei în proiectarea de produse şi servicii adecvate utilizatorilor finali
Autor: Adrian Dumitru Tanţău, Cristian Vizitiu şi Vlad Văleanu
Abstract(286KB)Articol(383KB)
DOI:
Pagina 115 - 129
Responsabilitatea socială a companiei privind satisfacţia consumatorilor casnici faţă de serviciile de furnizare a energiei electrice – studiu de caz
Autor: Maria-Ana Georgescu şi Emilia Herman
Abstract(201KB)Articol(1229KB)
DOI:
Pagina 130 - 145
Studiu privind opiniile beneficiarilor de credite în calitate de consumatori în vederea creşterii responsabilităţii bancare
Autor: Dragoş Ilie şi Laura Ungureanu
Abstract(304KB)Articol(380KB)
DOI:
Pagina 146 - 163
Responsabilităţi şi limite ale acţiunilor administraţiei locale faţă de utilizatorii serviciilor publice de planificare şi dezvoltare teritorială durabilă în România
Autor: Bogdan Suditu. Mariana Nae, Silviu Neguţ şi Aurel Gheorghilaş
Abstract(311KB)Articol(2784KB)
DOI:
Pagina 164 - 165
Responsabilitatea faţă de consumatori în contextul managementului valorii publice – studiu de caz în Germania
Autor: Markus Bodemann şi Marieta Olaru
Abstract(212KB)
DOI:
Pagina 166 - 180
Abordare econometrică a scenariilor privind impactul responsabilizării consumatorilor şi al responsabilităţii companiilor pentru sustenabilitatea mediului asupra performanţei pieţei de electricitate
Autor: Camelia I. Lungu, Cornelia Dascălu, Chiraţa Caraiani şi Erica C. Balea
Abstract(282KB)Articol(327KB)
DOI:
Pagina 181 - 195
Model stochastic dinamic de tip decizional consum – economisire pentru ajustare a ofertei de produse şi servicii în acord cu accesibilitatea consumatorilor
Autor: Gabriela Prelipcean şi Mircea Boscoianu
Abstract(290KB)Articol(324KB)
DOI:
Pagina 196 - 208
Responsabilitatea producătorului faţă de asigurarea şi declararea calităţii alimentelor cu „imagine ecologică” pe exemplul unei organizaţii din România
Autor: Magdalena Bobe, Roxana Procopie, Rodica Pamfilie şi Maria Alexandra Toma
Abstract(400KB)Articol(1237KB)
DOI:
Pagina 209 - 209
Sistemul indicaţiilor geografice – component important al politicii de protecţie a consumatorilor în UE
Autor: Šárka Velčovská şi Tomáš Sadílek
Abstract(235KB)
DOI:
Pagina 210 - 224
Consumul durabil de peşte din România: comportamentul consumatorilor înainte şi după aderarea ţării la UE
Autor: Vlad Roşca şi Raluca Ignat
Abstract(307KB)Articol(668KB)
DOI:
Pagina 225 - 239
Responsabilitatea organizaţiilor aţă de consumatori. Studiu de caz – agenţiilor de turism din România
Autor: Olimpia State, Claudia Gabriela Baicu şi Delia Popescu
Abstract(380KB)Articol(380KB)
DOI:
Pagina 240 - 256
Responsabilitatea organizaţiilor în păstrarea confidenţialităţii informaţiilor personale postate de consumatorii români: o analiză exploratorie a Facebook şi LinkedIn
Autor: Andreea Ionescu, Laurenţiu-Dan Anghel şi Gheorghe Jinga
Abstract(471KB)Articol(422KB)
DOI:
Pagina 257 - 271
Modelarea încrederii utilizatorilor în reţelele de socializare online
Autor: Iacob Cătoiu, Mihai Orzan, Octav-Ionuţ Macovei şi Claudia Iconaru
Abstract(290KB)Articol(361KB)
DOI:
Pagina 272 - 286
Abordarea orientată spre client pentru asistarea deciziilor de îmbunătăţire a afacerii
Autor: Diana Pitic şi Lucian Pitic
Abstract(305KB)Articol(2636KB)
DOI:
Pagina 287 - 304
Creşterea responsabilităţii faţă de clienţi printr-un sistem dinamic de asigurare a calităţii în dezvoltarea de software
Autor: Cătălin Afrăsinei-Zevoianu şi Ramona Lacurezeanu
Abstract(324KB)Articol(529KB)
DOI:
Pagina 305 - 320
Modalităţi de reducere a reclamaţiilor consumatorilor – perspectiva UE
Autor: Cătălina Soriana Sitnikov şi Claudiu George Bocean
Abstract(402KB)Articol(402KB)
DOI:
Pagina 321 - 337
Evaluarea impactului sistemului cultural naţional asupra comportamentului organizaţional responsabil faţă de consumatori: o aplicare a modelului cultural al lui Geert Hofstede
Autor: Cristina Gănescu, Andreea Gangone şi Mihaela Asandei
Abstract(306KB)Articol(392KB)
DOI:
Pagina 338 - 338
Interferenţe Economice
Autor:
Articol(118KB)
DOI:
Pagina 339 - 339
Construind liniile oficiale ale sărăciei pentru ţările în tranziţie – dincolo de linia sărăciei (2000-2010)
Autor: Marinko Škare şi Romina Pržiklas Družeta
Abstract(319KB)
DOI:
Pagina 340 - 340
O abordare predictivă hibrid
Autor: Emilian Dobrescu
Abstract(251KB)
DOI:
Pagina 341 - 341
Impactul creşterii datoriei publice asupra creşterii economice din Uniunea Europeană
Autor: Jernej Mencinger, Aleksander Aristovnik şi Miroslav Verbič
Abstract(185KB)
DOI:
Pagina 342 - 342
Relaţiile dintre calitatea cumpărăturilor şi responsabilitatea socială corporată a centrelor comerciale şi satisfacţia consumatorului: cazul din Novi Sad (Serbia)
Autor: Ivana Blešić, Aleksandra Dragin, Jelica Marković, Slobodan Čerović şi Lukrecija Deri
Abstract(206KB)
DOI:
Pagina 343 - 343
Amfiteatru Economic vă recomandă
Autor:
Abstract(118KB)
DOI:
Pagina 344 - 353
Schimbarea peisajului de afaceri al României
Autor: Ioan Plăiaş
Articol(704KB)
DOI:
Pagina 354 - 358
Clustere logistice. Furnizând valoare şi stimulând creşterea
Autor: Zoltan Kato
Articol(349KB)
DOI:
© 2005-2024 Soft Expert SRL - designed by Soft Expert & hosted by Host Expert